Általános Szerződési Feltételek
A krupskávégépek webáruházban („Webáruház”) történő vásárlással, rendeléssel, illetve a https://csipcsup.hu honlap bármely más módon történő használatával a Webáruház üzemeltetője és a vásárló, illetve a honlap felhasználója között („Vásárló”) szerződés jön létre. A jelen Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) tartalmazza a Felek közötti szerződéses jogviszony részletes feltételeit, amelyet a Vásárló a Webáruház igénybevételével elfogad.
Fogalmak
Felek: Üzemeltető és Vásárló együttesen
Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy
Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül
Webáruház: https://csipcsup.hu weboldal, amely a szerződés megkötésére szolgáló weboldal
Szerződés: Üzemeltető és Vásárló között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés
1. ÁSZF elfogadása
1.1. Az ÁSZF elérhetősége: https://csipcsup.hu/aszf
1.2. Az ÁSZF a fenti elérhetőségen teljes terjedelmében, letölthető formátumban valamennyi Vásárló rendelkezésére áll. Az ÁSZF elfogadásáról a Vásárlónak nyilatkoznia kell, amelynek hiányában rendelés felvételére nincsen mód.
1.3. Vásárló elfogadja, hogy a Felek között létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, továbbá hogy a jelen ÁSZF teljes egészében a létrejött szerződés részévé válik.
2. Adatvédelem
2.1. A Webáruház a vásárlásokkal, illetve a honlap felhasználásával kapcsolatos valamennyi adatot az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény („Infotv.”) rendelkezéseinek megfelelően, kizárólag célhoz kötötten és a szükséges ideig kezeli. Az adatok kezelésének és védelmének részletes feltételeit a Webáruház Adatvédelmi nyilatkozata tartalmazza.
2.2. Az Adatkezelési tájékoztató elérhetősége: https://csipcsup.hu/adatkezelesi-tajekoztato
3. A Webáruház
3.1. A Webáruház elérhetőségei
Honlap címe: https://csipcsup.hu
Email: info@csipcsup.hu
Telefon: +36 (20) 924-1065
3.2. A Webáruház üzemeltetője („Üzemeltető”):
Zebox Kft.
Székhely: 4060 Balmazújváros, Debreceni utca 74.
Cégjegyzékszám: 09-09-021702
Adószám: 23503580-2-09
Nyilvántartásba vevő szerv megnevezése: Hajdú-Bihar Megyei Cégbíróság (4026 Debrecen, Perényi u. 1.)
3.3. A Webáruház Ügyfélszolgálata a fenti telefonos és email elérhetőségeken áll a Vásárlók rendelkezésére. A Webáruház nem kizárólag a fenti online felületen érhető el, fizikai üzlethelyiséget is üzemeltet, illetve fizikai Ügyfélszolgálatot tart fenn telephelyén, 4060 Balmazújváros, Debreceni utca 74 .
3.4. A tárhelyszolgáltató adatai
RACKFOREST KFT.
Honlap címe: https://rackforest.com/
Székhely: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.
Telefon: +36 70 362 4785
E-mail: info@rackforest.com
4. vásárlás menete
4.1. A Webáruház bárki által, regisztráció nélkül igénybe vehető. A rendelés leadása, illetve a vásárlás regisztráció nélkül történik.
4.2. A vásárlásra a Vásárló saját döntése alapján kerülhet sor, amelyhez az Üzemeltető a vásárlással kapcsolatos kedvezményeket tehet elérhetővé. A vásárláshoz a Vásárlónak a következő adatokat kell megadnia: név, email, felhasználónév, jelszó. A rendelés elküldését követően az Üzemeltető emailben értesítést küld a rendelés rendszerbe történő beérkezésének megtörténtéről, Vásárló számára.
4.3. A Vásárló felelőssége a rendelés során megadott adatok és a belépési jelszó bizalmas kezelése, hogy azok illetéktelen harmadik személy tudomására ne kerüljenek, amelyért az Üzemeltető a felelősségét kizárja. A rendelésnél használt adatok helyességéért és valódiságáért a Vásárló felel, Üzemeltető a felelősségét a tévesen megadott, helytelen, elavult adatokból származó károkért kizárja.
4.4. A Vásárló a rendelés törlését az Üzemeltető email címére küldött értesítéssel bármikor kérheti, amelyet az Üzemeltető haladéktalanul elvégez. Az adott rendelés törlése nem érinti a már leadott, folyamatban lévő régebbi rendelések teljesítését.
4.5. A Webáruházban vásárlásra nem kizárólag elektronikus úton van lehetőség. Telefonos és személyes rendelésfelvételt az Üzemeltető biztosít. A rendelésnek minimális értéke nincs. A rendeléskor megadott adatok helyességéért a Vásárló felel. A tévesen vagy helytelenül megadott adatokból, különösen a helytelen szállítási címből eredő károkat, illetve többletköltséget Vásárló viseli.
4.6. A Vásárló a Webáruház termékei közül a kiválasztott terméket a „Kosár” gomb megnyomásával a virtuális kosárba helyezheti. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét, beleértve a szállítási költséget. A Vásárló itt ellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A Kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. A rendelés elküldésére a „Pénztár” gomb, majd a szállítási és számlázási adatok kitöltését követően a „Megrendelés” megnyomásával van lehetőség.
4.7. A rendelés elküldése előtt a Kosár tartalma a Vásárló döntése szerint módosítható vagy törölhető. Az adatbeviteli hibák a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt javíthatóak. A „Megrendelés” gomb megnyomását követően a rendelés csak email-en keresztül a rendelésszám megadásával törölhető, az esetleges adatbeviteli vagy egyéb hibákat a Vásárló köteles az Üzemeltetőnek email-ben haladéktanul jelezni, amelynek elmulasztásából eredő károkat Vásárló köteles viselni.
4.8. A rendelések feldolgozását az Üzemeltető folyamatosan végzi, de az legkésőbb a rendelés elküldését követő 2 munkanapon belül megkezdi. A rendelésről a Vásárló először egy automatikus értesítést kap a rendelés elküldéséről, amely azonban még nem jelenti a rendelés Üzemeltető általi elfogadását. A rendelés elfogadásáról és teljesítéséről valamennyi szükséges adattal, illetve annak elutasításáról az Üzemeltető a legkésőbb a rendelés elküldését követő 2 munkanapon belül visszaigazolást küld a Vásárló részére email-ben. A Webáruházban elérhető termékekre vonatkozó készlet-, illetve raktár-információk a valóságtól eltérhetnek, amellyel kapcsolatban Üzemeltető a felelősségét kizárja. Amennyiben valamely megrendelt termék nem elérhető, a visszaigazolásban az Üzemeltető a Vásárlót erről tájékoztatja.
4.9. A Vásárló az elküldött rendeléséhez kötve van, mentesül azonban az ajánlati kötöttség alól, amennyiben a rendelés elküldését követő 1 munkanapon belül nem kapja meg az Üzemeltető visszaigazolását a rendelés elfogadásáról. Amennyiben Vásárló az 1 munkanapos határidőn túl, a visszaigazolás hiánya miatt a megrendelt termékre mégsem tart igényt, erről köteles az Üzemeltetőt haladéktalanul emailben értesíteni. Ennek elmulasztásából eredő valamennyi kár Vásárlót terheli. A Vásárló ilyen értesítésének hiányában Üzemeltető jogosult 1 munkanapon túl is a Vásárló rendelésének teljesítése iránt intézkedni.
4.10. A felek közötti szerződés a rendelés elfogadásáról szóló visszaigazolás Üzemeltető általi elküldésével jön létre. A szerződés az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény értelmében elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül. Amennyiben Vásárló a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy („Fogyasztó”), a szerződés a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései értelmében egyben fogyasztói szerződésnek is minősül és arra a fogyasztói szerződésre irányadó rendelkezések is vonatkoznak.
5. Termékek
5.1. A Webáruház honlapján valamennyi termék leírása megtalálható. A termék képek a valóságos terméket mutatják be. A Webáruházban található képeket és szövegeket és minden egyéb információt szerzői jogok védik, azok felhasználása engedélyköteles.
6. Árak és fizetési feltételek
6.1. Az árak a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyek az egyes termékek részletes leírásában találhatók. Az árak bruttó árak, amelyek nem tartalmazzák azonban a szállítási költséget. A szállítási költséget a rendeléskor a Kosár automatikusan felszámítja.
6.2. Az üzemeltető fenntartja a jogot, hogy az árakat bármikor megváltoztassa. Az árváltoztatás a már visszaigazolt rendeléseket nem érinti. Visszaigazolásként a rendelés összeállításáról szóló e-mail a mérvadó, az automatikusan küldött rendelésösszesítő nem számít visszaigazolásnak.
6.3. Vásárlás esetén a Vásárló banki átutalás, készpénzes fizetési (futárszolgálatnál vagy személyes átvételkor) és Barion bakkártyás fizetési lehetőségek közül választhat. A fizetés módját Vásárló a rendelés elküldésekor adja meg. Vásárlónak a fizetési mód megváltoztatására a rendelés elküldését követően, a csomag feladásáig áll módjában, melyről kizárólag e-mailben kell értesítenie Üzemeltetőt.
A számla kiállítója: Zebox Kft., 4060 Balmazújváros, Debreceni utca 74.
A számla a csomaggal együtt fog megérkezni a Vásárlónak.
6.4. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
6.5. Az Üzemeltető nagyobb mennyiségben történő rendelés esetére lehetőséget biztosít egyedi csomagajánlat igénylésére. Az egyedi csomagajánlat e-mailen keresztül történik, egyedi elbírálás alapján. Az Üzemeltető legfeljebb 2 munkanapon belül emailben értesíti a Vásárlót az egyedi csomagajánlatról, illetve annak elutasításáról. Egyedi csomagajánlat kérése esetén a rendelést az Üzemeltető kizárólag abban az esetben teljesíti és a felek közötti szerződés akkor jön létre, ha a Vásárló a megküldött egyedi csomagajánlatot emailben elfogadja. Amennyiben a Vásárló 2 munkanapon belül az egyedi csomagajánlatra elfogadó nyilatkozatot nem tesz vagy az értesítésre nem válaszol, az Üzemeltető jogosult a rendelést a Vásárló további értesítése nélkül törölni. A már elküldött rendelésekkel kapcsolatban utólagosan egyedi csomagajánlat kérésére nincs lehetőség.
7. Szállítási módok és feltételek
7.1. A megrendelt terméke(ke)t a GLS futárszolgálat szállítja ki és kézbesíti a Vásárló által megadott szállítási címre. Az Üzemeltető kizárólag magyarországi címre kézbesítteti a termékeket a jelen ÁSZF szerinti szállítási díjakon. A kézbesítés részletes feltételeire a Futárszolgálatok általános üzleti feltételei és az adatvédelemre vonatkozó szabályai irányadóak.
7.2. Az Üzemeltető törekszik arra, hogy a csomag kézbesítésére legkésőbb a rendelés visszaigazolását követő ötödik munkanapon sor kerüljön. Üzemeltető kizárja a felelősségét azzal kapcsolatban, ha a fenti szállítási határidő betartására bármely okból nincs lehetőség. Ilyen esetben a Vásárlót emailben értesíti a szállítás várható időpontjáról. Az Üzemeltető a rendelések feldolgozását munkaidőben folyamatosan végzi, az adott munkanapon 10:00-ig visszaigazolt rendelések jellemzően aznap kerülnek átadásra a Futárnak annak érdekében, hogy a kézbesítés minél hamarabb megtörténhessen. Az adott munkanapon 10:00 után visszaigazolt rendeléseket jellemzően a következő munkanapon kerülnek átadásra a Futárnak.
7.3. A Vásárló szállítási címnek olyan címet köteles megadni, amelyen a csomagot munkanapokon át tudja venni. Sikertelen kézbesítési kísérlet esetén a Futár a megadott telefonszámon érdeklődik vagy értesítést hagy a következő munkanapi kézbesítésről. A szállítási cím valótlanságával, helytelenségével vagy elégtelenségével kapcsolatban felmerülő károkért Vásárló felel.
7.4. A szállítás díját a Vásárló köteles a megrendelt termékek vételárán felül, azzal egyidejűleg rendelésenként megfizetni. A szállítás díját a Kosár automatikusan számítja fel. Az Üzemeltető 75 000 Ft (azaz hetvenötezer forint) összértékű rendelés esetén szállítási díjat nem számít fel, viszont bruttó 3000 Forint összes rendelési érték alatt plusz 390 Forint csomagolási díj kerül felszámolásra.
7.5. A szállítási díjak (az ár bruttóban értendő):
Szállítási mód | Szállítási díj |
---|---|
GLS csomagpontra, GLS csomagautomatába előre fizetés banki átutalással | 1 490 Ft |
GLS Futárszolgálat lakcímre, előre utalással | 2 290 Ft |
GLS Futárszolgálat lakcímre, utánvéttel | 2 590 Ft |
7.6. A Vásárló köteles a csomag átvételekor annak sértetlenségét és tartalmát ellenőrizni és a Futár részére az átvételről átvételi elismervényt aláírni. A sérült vagy hiányos csomagot a Vásárló köteles a Futárnak az átvételkor jelezni és erről jegyzőkönyvet felvenni. Ennek hiányában az Üzemeltető a csomag sértetlenségével vagy hiánytalanságával kapcsolatos kifogást nem fogad el. A Vásárló a csomag átvételével igazolja, hogy az külsőleg és tartalmában megfelelt a rendelésének.
7.7. Valamennyi termék barna kartondobozban kerül kézbesítésre.
7.8. Szállítási módok
GLS csomagpont, GLS csomagautomata
- GLS csomagpont szállítás során a Vásárló által megjelölt GLS csomagpontra szállítják a csomagot ahol azt a Vásárló személyesen tudja átvenni.
- Csak abban az esetben válassza ezt a szállítási módot, ha biztos benne, hogy a megrendelt termék/termékek együttesen nem haladják meg a 40 kg-ot! Amennyiben mégis túllépi ezt a határt, nem áll módunkban ezzel a szállítási móddal eljuttani Önhöz a csomagot!
Házhoz szállítás – GLS
- Házhoz szállítás esetén a Vásárlót a termék árán felül további díj terheli alkalmanként, amelyet az Üzemeltető a számlán is feltűntet.
- A Vásárló megrendelheti és átveheti a megvásárolt árut közvetlenül otthonába. A szállításról az Üzemeltető partnere a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. végzi.
Személyes átvétel
- Személyes átvétel esetén a Vásárlót nem terheli további költség.
- Az átvétel helye: Csip-Csup Vegyeskereskedés, 4060 Balmazújváros, Debreceni u. 74.
- Az átvétel időpontja:Hétfő, Kedd, Szerda, Csütörtök, Péntek 9-17 ig. Szombat: 9-12 ig. Vasárnap zárva. Egyéb időpontokban előzetes egyeztetés alapján.
Ingyenes szállítás
- Az Üzemeltető felkínálhat a Vásárló számára ingyenes szállítási lehetőséget bizonyos kiemelt termékek, vagy időszakos akciók keretében. Ebben az esetben az Üzemeltető nem terhel
semmilyen szállítási költséget Vásárlóra. - Az Üzemeltető az ingyenes szállítás lehetőségéről a Webáruház „Kosár” vagy „Pénztár” oldalon kínálja fel a Vásárló számára ezt a lehetőséget.
8. Elállási jog
8.1. A Vásárló jogosult a megrendelést követően, de legkésőbb 24 órával a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni. Ezt az igényét az ügyfélszolgálat telefonszámán és e-mailben egyaránt jeleznie kell. Ebben az esetben a Vásárlót semmilyen költségviselés nem terheli.
8.2. A „17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről” alapján a Vásárló elállhat a vásárlástól a termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül, abban az esetben, ha a termék sértetlen, vagyis újra eladható állapotban van. Ezen esetben a visszaküldés díja a Vásárlót terheli. A vissza szállítási költséget az Üzemeltető nem téríti vissza. Az elállási szándék jelzését (14 munkanapon belül) az info@csipcsup.hu email címre küldve fogadjuk.
Az Üzemeltető a vásárlás összegét a termék visszaérkezésekor, de legkésőbb 14 napon belül visszafizeti. Az Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kár megtérítését. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért az Üzemeltető felelősséget nem vállal!
8.3. Ha a Vásárló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Üzemeltető legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. A visszatérítés során banki átutalásos fizetési módot alkalmaz az Üzemeltető, e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli.
9. Eljárás hibás árazás esetén
9.1. A folyamatos árellenörzés mellett is előfordulhat, hogy például technikai hiba miatt hibás ár szerepel a Webáruházban. Hibás ár esetén a megrendelést (az Ön ajánlatát) a hibás áron nem áll módunkban elfogadni, és nem vagyunk kötelesek a terméket hibás áron értékesíteni. Hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés Ön és az Üzemeltető között. Amennyiben Ön hibás áron tesz ajánlatot, a rendszer azt automatikusan visszaigazolja, ez azonban nem minősül az ajánlat elfogadásának az Üzemeltető részéről. Hibás áron történő ajánlattétel (megrendelés) esetén az Üzemeltető munkatársa felhívja az Ön figyelmét a helyes árra, és felajánlhatja a helyes áron történő szerződéskötést. Ön a hibás ár helyett az Üzemeltető munkatársa által közölt helyes áron nem köteles ajánlatot tenni, és szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre szerződés a Felek között.
10. Garancia, szavatosság
10.1. 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről. Garanciális problémát írásban, az info@csipcsup.hu email címre küldve kérjük jelezni.
10.2. Az Üzemeltető az általa eladott termékre a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállal. Az Üzemeltető a termékre átvételi garanciát is vállal. Amennyiben a futárszolgálat által történt átadáskor, sértetlen csomagolás esetén, ön esztétikai hibát észlel, úgy a sérült terméket visszaküldheti az eredeti számlával. A visszaküldés díja az Üzemeltetőt terheli. Az újbóli küldés – amennyiben a reklamáció jogos volt – díjmentes. Amennyiben a kézbesített csomag már átvételkor sérültnek látszik, kérjük, jegyzőkönyveztesse a futárszolgálat munkatársával a sérülés tényét és bontassa meg a csomagot, hogy tartalmának sérülésmentességéről meggyőződhessen. Ennek elmaradása esetén sérülésre vonatkozó reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
10.3. Az Üzemeltető szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 117/1991. (IX.10) sz. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.
10.4. Tekintettel a termékek jellegére az Üzemeltető külön jótállási jegyet NEM bocsájt ki. A termék jótállás érvényesítéséhez a termék számlája szolgál, melyet az Üzemeltető szállításkor mellékel.
10.5. A Webáruház által forgalmazott egyes termékekre a hatályos jogszabályok alapján az Üzemeltető jótállást vállal.
A hatályos jogszabály alapján a
- 10 000 forintnál nagyobb, de 100 000 forintot nem meghaladó vételárú (151/2003 számú kormányrendelet mellékletében felsorolt) termékekre 12 havi jótállást,
- a 100 000 és 250 000 forint közötti vételárú termékekre 24 havi jótállást,
- valamint a 250 000 forint feletti vételárú termékekre 36 havi jótállást vállal.
A 10 000 forintnál kisebb összegért értékesített termékekre az Üzemeltető csak abban az esetben vállal jótállást, ha a gyártó az adott termékkel kapcsolatban önkéntesen biztosítja azt. A fenti jótállási szabályok az új, a csomagolás sérült és az újracsomagolt termékekre egyaránt vonatkoznak.
11. Felelősség
11.1. Az Üzemeltető kizárja a felelősségét a Webáruház használatával kapcsolatban a Vásárlónál felmerülő technikai hibákért és kommunikációs problémákért.
12. Panaszok
12.1. A Vásárló jogosult a panaszát az Üzemeltető bármely elérhetőségén bejelenteni. Az Üzemeltető a telefonon bejelentett panaszt lehetőség szerint nyomban kivizsgálja és erről feljegyzést készít. Amennyiben erre nincs lehetőség, illetve az írásban bejelentett panaszra legkésőbb a panasz bejelentését vagy kézhezvételét követő 30 napon belül írásban válaszol. A panasz elutasítása esetén annak indokairól a Vásárlót tájékoztatja.
12.2 Üzemeltető tájékoztatja a Fogyasztót, hogy panaszával vagy igénye érvényesítésével más utat is igénybe vehet, különösen panaszát a fogyasztóvédelmi hatóságnak bejelentheti, a fogyasztóvédelmi Hajdu-Bihar megyei Békéltető Testület (4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.; Telefon: +36 52 500 710; e-mail: bekelteto@hbkik.hu) eljárását kezdeményezheti, illetve igényét bírósági úton érvényesítheti.
13. Raktárkészleten kívüli termékek
13.1. Vásárló tudomásul veszi, hogy amennyiben Üzemeltetőnek az adott termék nincs raktárkészleten, rendelés esetén a Vásárló érdekében az Üzemeltető intézkedik az adott termék beszerzése/elkészítése iránt.
13.2. A raktárkészleten kívüli termékek rendelése esetén is a Webáruház árai és szállítási díjai irányadók.
14. Záró rendelkezések
14.1. A felek közötti szerződésre a magyar jog az irányadó. A szerződés nyelve a magyar.
14.2. A jelen ÁSZF-hez magatartási kódex nem tartozik, illetve magatartási kódex a felek jogviszonyára nem irányadó.
14.3. Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF rendelkezéseit bármikor módosítsa. A módosítások a Webáruház honlapján történt közzétételtől hatályosak és az azt követően létrejött jogviszonyokra terjed ki.
14.4. Vásárló tudomásul veszi, hogy a megkötött szerződéseket az Üzemeltető nem iktatja, ezek utólag nem hozzáférhetők, ezért nem minősülnek írásban megkötött szerződésnek. Vásárló elfogadja, hogy a rendeléseket Üzemeltető elektronikusan automatikusan tárolja a rendelés teljesítése érdekében, azonban saját Fiókjában kizárólag a Regisztrált Felhasználók tudják a rendelés teljesítését követően is visszakeresni.
14.5. A termék feletti tulajdonjog a vételár teljes kiegyenlítésével száll át a Vásárlóra.
14.6. A Webáruház honlapján elhelyezett valamennyi tartalom szerzői jogi oltalom alatt áll, amelynek jogosultja az Üzemeltető. Harmadik személy nem jogosult a Webáruházban szereplő bármely tartalmat vagy annak egy részét az Üzemeltető előzetes írásbeli engedélye nélkül bármely módon felhasználni.
15. Online Pénztárca
15.1. Az Online Pénztárcába jóváírt kuponokat a Vásárló az adott rendelés teljesítése után, mindig csak a következő vásárlások során használhatja fel, mint egy utólagosan kapott kedvezményt. A Vásárló a következő vásárláskor kizárólag a korábbi fiókadataival belépve (e-mail cím, titkos kód) 10.000 Forintonként 500 Ft értékű kupont válthat be.
15.2. Az ONLINE GROUP Szolgáltató Korlátolt Felelőségű Társaság jogosult bármikor korlátozni A kuponok felhasználását, illetve a maximálisan összegyűjthető kuponok összeghatárát.
15.3. Az ONLINE GROUP Szolgáltató Korlátolt Felelőségű Társaságnak jogában áll a már összegyűjtött kuponokat bármikor csökkenteni vagy megszüntetni, amiről az aktív felhasználók számára előzetes értesítést küld, amelyben tájékoztatást nyújt a csökkentésig vagy megszüntetésig gyűjtött, de még fel nem használt kuponok tekintetében.
A kuponok érvényességig az aktív partnereinknél felhasználhatók. Partnereink mindenkori elérhetősége a https://www.onlinepenztarca.hu oldalon megtekinthető.
15.4. A beváltás feltételei:
A kupon értékhatártól függetlenül felhasználható (10.000 Ft feletti végösszegű megrendelésekre).
15.5. A kupon készpénzre nem váltható át.
15.6. A kupon más kedvezménnyel, egyedi árral össze nem vonható.
15.7 A Vásárló megrendeléskor köteles jelezni a beváltási szándékát, más esetben a kupont sajnos nem tudjuk elfogadni. (Amennyiben online rendel, ezt a lehetőséget a rendszer automatikusan fel fogja ajánlani.)
15.8. Termék cseréje esetén az onlinePénztárcával való fizetés kizárólag a különbözetre vehető igénybe.
15.9. Az onlinePénztárcából való fizetés csak azon felhasználó számára lehetséges, aki aktív fiókkal rendelkezik az onlinePénztárcában.
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2023.04.29.